För första gången gåre bra!

För första gången har svenska folket insett att man inte kan skicka snygga brudar eller gubbar men en bra svensk låt som vi tror är den bästa som gjorts hittills. Ne vi måste bryta oss ut ur detta mörka moln som bara gett oss dåligt rykte. Jag menar, Carola, Martin Stenmarck och Charlotte Perelli? *host*

Malena is the shiet fo sho!
Orka med alla andra "radiohitar" som Heidi sitter på sitt rum och sjunger med till. (sorry Heidi men du var väldigt emot detta utomordentliga bra bidrag) Skratta åt mig om det inte går i Moskva men jag är trött på alla smörlåtar som vi skickat genom åren.
Melodifestivalen! Jag älskar dig, men mest Petra Mede. Önskar att du var min mamma, eller iaf min moster eller nåt.

Jag vill tacka gudarna, himlen och alla bord i världen för en fantastisk kväll.

Ha ett bra liv! Det ska jag ha! :)


Stay Oprah // Carl

Kommentarer
Postat av: Heidi

"Orka med alla andra radiohitar som Heidi sitter på sitt rum och sjunger med till"

?

2009-03-14 @ 23:53:02
URL: http://heidinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0