Ein, zwei, polizei!

Ja. Min tyska är lite ringrostig om man säger så. Men det funkar. Gjorde det i Österrike iaf.! xD HAHAH
Öhm. Jag har en bild för att beskriva hur det går med matten också.

Jag vill ha nya saker! Gif me new thangs mommy!!
Har inte slösat pengar idag som jag tänkt. Men en sak har jag tänkt på. Alla dessa ungdomar med alla dessa pengar. WFT liksom? Var får ni allt ifrån? Har ni inte råd med mat och vatten snart eller vadå? Jag tror att jag är avundsjuk för antigen så har de mkt pengar elller så beter de sig som om de har det. Störande iaf. Jag vill vara rik. Rikast.
Jag får la helt enkelt nöja mig med att jag får gratis musik varje dag och att mina vänner inte har mördat mig än. Eller att jag är död på grund av annan valfri anledning.

Orkar inte snacka så mkt skola idag. Jag kan summera den med ett ord: Intressant!

Låt ska ni ha också. Jippi skriker alla med blondt hår. Typ en som läser detta alltså.
Denna videon asså. Fy fan vad bra den är! Låten är sådär, helt okej att lyssna på på bussen om man är trött. Men videon asså, ååhhh!! JÄVLIGT BRA! <3

Sportsday Megaphone - Meet Me in the Middle

¨
Stay in the Middle // Carl

Kommentarer
Postat av: Emma

Pengar är en väldigt bra sak. Jag tror att vissa odlar dom på träd... Typ som en myntplanta eller en sedelbuske.. :)

2009-03-04 @ 08:03:51
URL: http://ettbraochfintnamn.blogg.se/
Postat av: emeerentia

Varför skulle jag inte låtsas på Glasvegas? Är det pinsamt? Borde jag skämmas? :O:O:O

2009-03-04 @ 14:04:13
URL: http://emeerentia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0