Dependency.


Mmmm.
Jag säger då bara det. Vissa är äckliga, men snälla. :D
Charlie Brown, FrankMusik, Coeur de Pirate, The Gadsdens och Futurecop! kommer nog att bli stora. ^^ Remember where you heard it first. :)

Idag var skolan bra. 3 lektioner varav ingen riktigt seriöst. Tyvärr. Engelskan var nog den mest seriösa om jag måste välja. :D
Temadagar nura. Wi-ho! De brukar vara så kul när vi haft dem senast, fast senast vare ju faktiskt Kathryn som hade hand om det så det är inte så konstigt om det var lite lame.

Förutom den låten som jag lade upp förut idag så är också denna en väldigt bra låt. :D Jag blir på så fucking bra humör när jag lyssnar på den. Olyckligtvis så kan jag inte överföra mina låtar från macen till min mp3, tvärtom går väldigt bra för jovisst man har ju oftast en massa låtar på sin mp3 och typ inga på datorn. Smart!!

Promoe iaf. Han kommer också till P&L..yiha!

Promoe - New Day

Btw Sandra! Scarlett Johansson är fett bäst och hennes röst är fett skön. Och ja, jag är kär i henne. ^^


Stay New // Carl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0