Coeur de Pirate.

Väldigt söt flicka och bra låtar hon gör! Fransk hon sjunger och Frankrike hon kommer ifrån. =)
Coeur de Pirate - Comme des Enfants (Le Matos Andy Carmichael remix)

Matteprovet gick sådär tror jag. Skulle nog ändå gissa på att det blir amnesty faktiskt.
Sandra har tagit körkort också! :D OMFG säger jag bara.
Jag visste detta, sa det till min kära syster Cristine om någon inte tror mig.

Kan egentligen pusta ut också för den delen. Med tanke på matten och det alltså. ^^
Historian är också typ klar. Men samhällen, oj oj oj. Knappt börjat och knappt tänkt på att börja. :O
Men det är en annan femma.

Jag har fått reda på att jag kommer att missa skrivningen i svenska nationella. Japp. The end.
Helt enkelt inte göra den för att jag inte är här. Sad, sad, säd.



Stay Rapid // Carl


Kommentarer
Postat av: heidi

Me gusta la musica frances. EY KUNG PÅ STAVA SPANISH

2009-03-05 @ 19:59:55
URL: http://heidinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0