Whom my soul loveth.

Gammal engelska är fint. Jag skulle vilja prata så.


"With a perfect armour, with a perfect dream"

Jag har syndat idag, men det gör alla, hoppas att det räcker som ursäkt.
Jag har också insett att om ungefär en vecka så måste jag ha packat klart inför P&L.
Johanna Arntsen och Elin Dhejne ska nog förhoppningsvis också dit! Wi-ho!

Men Heidi, Carro och jag måste få köpt vårat tält, och jag har kommit på att Carro nog måste ta med sig det. Eftersom hon troligen kommer dit först, eller Heidi, vet inte riktigt hur hon gör. Man vet aldrig ni vet.

"You know my darling I can't stand to sleep alone
No sweetheart in the dark to call my own
You're my own, you're my own, you're my own, I can sing it I can groan
But the darkness is a stranger and I'm lonely, lonely, low."

Öhm. Ja, har spelat Shadow of the Colussus i eftermiddag också, solen försvinner from time to time, it is a bit annoying. =/
Mitt té är slut nu också och jag kommer inte att få nytt på ett tag. =( det är inte bra.
Men då tänker jag på barnen i Afrika. Och allting blir mycket bättre.
Nu tänkte jag lägga upp en låt som jag tror Heidi gillar, blandning av fin stämma, Coldplay och David Guetta. Och vad Kelly är het!

David Guetta - When Love Takes Over (ft. Kelly Rowland)



Stay Over // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Anonym

I say fuck money!

2009-06-15 @ 20:32:15
Postat av: Anonym

namnet fuckar ju / johanna

2009-06-15 @ 20:33:25
Postat av: Anna-Karin

sv: jaa, jag har ny frisyr och tack ;D hihi... Ja, en lugn midsommar passar nog mig i år.. Fast, blir lätt rastlös så kanske inte ^^Får se ;) hihi, kul att du gillar min blogg :D din e också cool :D

2009-06-15 @ 21:20:29
URL: http://dayream.blogg.se/
Postat av: Heidi

Låten är fan asbra. Lyssnar på den hela tiden nu :)

2009-06-15 @ 21:27:41
URL: http://heidinilsson.blogg.se/
Postat av: Heidi

2009-06-15 @ 21:36:24
URL: http://he
Postat av: Heidi

Öh, ja det jag skulle skriva var att jag tror att vi åker på onsdagen men ska kolla allt imorgon med eve när vi åker. När ska vi köpa tältet? Eller skulle ev. du eller carro kunna köpa det så får du/carro pengar av mig för onödigt att bara åka ner för att köpa tältet för mig. :-)

2009-06-15 @ 21:38:14
URL: http://heidinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0