Knorren fail, Strandgatan + interviews!

Nylon Tv + Yelle

Yelle är så jävla grymm och hennes engelska är gullig.
Men någon som har en änglaröst är.....

Nylon Tv + Bat for Lashes

Ahhh! Could a woman be more interesting? nOT!

She's so fucking special! I wish I was special!
Okej, kanske lite over the top men typ.! ^^

Knorren var sådär idag, jag tyckte att det var lite fumligt (vet inte om det finns ett ord som heter så men det betyder iaf att de tär lite flamsigt och lamt).
Efter det gick Fredrik, Heidi och jag till Strandgatan och fika. Men inte mkt till fika blev det eftersom vi blev omringade av fåglar. typ.
Det var rätt så mysigt.
Sedan gick jag med Fredrik till resecentrum och vi missade precis bussen och fick sitta och vänta med Johanna där.
SEN, hittade jag dessa klipp. :) höhö-!!

Stay Bat for Yelle // Cromeo

Kommentarer
Postat av: kruz

sicka kvinnor <3

2009-06-08 @ 20:43:00
Postat av: Heidi

fikan <3

2009-06-08 @ 21:47:01
URL: http://heidinilsson.blogg.se/
Postat av: Heidi

kråkorna in my <3

(särskilt krypskytten)

2009-06-08 @ 21:47:41
URL: http://heidinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0