Galet!

Galet, skönt, annorlunda, stört, rörande, rytmiskt. Ja jag har hittat en massa ny musik and I LOVE IT!
Sån där musik som gör så att alla delar av ens kropp rycker till likt ett krampanfall. Källare, lampor överallt, nödvändigtvis ingen alkohol, i så fall i måttliga mängder, snygga människor med snygga själar (svåra att hitta), bästa natten någonsin, snygg omgivning, pulserande stad, kultur, färger. Man märker knappt var man är och vad man heter.

All I do is party! Ha-ha-ha-ha!
All I do is party! Hu-hu-hu-hu!

Tror att det kan finnas en värld där människor lever för sig själv genom varandra, såsom jag gör.
Det finns hopp.

Mandelmassa!
En massa mandel i en massa av människor på ett torg utan gatlyktor. Eller heter det lampor?

Stay Out // Cromeo



Kommentarer
Postat av: kruse

jag orkar inte läsa , men jag kan säga dig att jag hörde fan det sämsta bandet någonsin nyss !!!! spyr fan

2009-06-14 @ 16:47:05
Postat av: Heidi

haha kruses kommentar

2009-06-15 @ 09:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0