Dyr.

Gårdagen var väldigt bra!
Det började med en helt okej avslutning (not!, vi slutar nästa vecka!) och sedan avslutades dagen med party party på en ö men en massa, då menar jag verkligen, en massa trevliga och onyktra människor.
Stulen vodka, vattenpipa och sömngångare kan jag iaf sammanfatta dagen med.
Förstår inte hur någon kan ta någon annans dricka?
Vattenpipa is the shit! Creds till Nisse som broughtade med sig it.
Jag blev dock a little bit tired mot slutet, runt 23:30 skulle jag gissa. Fick även reda på att jag var väldigt nära på att brinna upp också. Wi-ho!
Men som tur är har jag så bra vänner som tar hand om mig. ^^ Jag är tacksam att ha er som vänner. Faktiskt. One could not have better, I suppose.


Min nya Facebook-bild också, nice ey, ey?
Allt för djuren!

Kalas på Gardis för farmor som fyllde 75 igår också. =D
Treeeevligt med alla mina kusiner och 5 norrbaggar som livar upp stället litt.
Martin sa även att jag bara kunde höra av mig till honom om jag ville gå på någon konsert i Oslo så fixar han så att jag kan få sova i hans lägenhet och han fixar även biljetter. Sweeet! Vet dock inte om det någonsin kommer att bli av men det låter nice. Kanske får bli om alla i hela Sverige är ute efter att döda mig eller nåt. ^^Svenskar är lite roliga ibland. Norrmän är mer coola och mysiga, mina iaf.

Sällan har en låt gjort mig så glad och danssugen på en och samma gång. :D
Pony Pony Run Run - Hey You


Stay Run Run // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

sv: ooh, förstår att det e jobbigt. Men i mitt fall e d lustigt för han är inte ens tillsammans med någon annan... Jag är bara för handikappad för att göra något. Jag har aldrig behövt visa mina känslor först innan liksom... ^^ jaaaja, d ordnar la sig :P

2009-06-06 @ 23:05:33
URL: http://dayream.blogg.se/
Postat av: Heidi

carl du däckade innan 23.30 ! haha

2009-06-07 @ 20:38:02
URL: http://heidinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0