De som nalkas!

Idag har jag klippt gräset.
Idag kommer jag förmodligen att packa lite och kolla på tv och sitta här.
Idag kommer vara slut snart.
Det är då i morgon börjar.


Tänkte lägga upp lite videor från de artister som jag mest ser fram emot under festivalen nästa vecka!
I ordning och allt.

Tisdag.
Emil Jensen - Hör dåligt, fattar trögt


Onsdag.
Laleh - Big City Love, Samma dag spelar ju då även Florence Valentin och Hoffmaestro & Chraa!!



Torsdag.
Kleerup - Until We Bleed (ft. Lykke Li) Lykke Li spelar dock precis innan Kleerup på samma scen men jag antar att hon kommer in på scenen när han kör denna låt. ^^ Även Frida Hyvönen, Promoe, Volbeat och Keane spelar denna dag.


Fredag.
M83 - We Own the Sky (Dessa underbara fransmän! men det finns såklart fler artister denna dag som är värda att nämna, såsom The Sounds, Emmon, Timbuktu, Alice in Videoland och Mando Diao.


Lördag.
Razorlight - I Can't Stop This Feeling I've Got, Du kan aldrig gissa vilken dag som jag är mest upptagen på. Dia Psalma, Melody Club, Anna Ternheim, Jonna Lee, Moneybrother, SMK, Hello Saferide, Jonathan Johansson, Jenny Wilson och Håkan Hellström spelar också idag.


Stay Tuned // Cromeo- Suckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0