Byrdy Beatz.

Hej!
Jag heter Carl och jag bor i Grästorp!
Jag är 17 år men fyller 18 den 29 juli.
Jag har två systrar, Cristine och Frida. De är 2 respektive 4 år äldre.
Min pappa heter Jan-Erik aka Janne aka Majta och min mamma heter Marina.

Okej. Var och köpte tält med Carro igår! Alltså det tält som Carro, Heidi och jag ska dela på! Du hörde rätt, Heidi ska med! Förstår inte ens varför hon kunde tvivla på det.
Gick efter vi köpt tältet runt på stan med Carro i en timme eller så. Hittade en snygg keps som jag ska ha på P&L. Den kostade så inte 10 kr. !!


Mmmm. Fina bilder jag lägger upp.


Ha det najs!

Stay in the Middle of the Summer // Cromeo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0