1-10 of 20.

Nu är det Juni. Nu har snart halva året gått.
Nu tänkte jag att det var dags att jag listade de 10 bästa låtarna hittills.

Ingen rangordning utan bara siffror på klippen. (Btw, du behöver ju inte nödvändigtvis lyssna på alla just nu utan du kan ju gå tillbaka hit när du har tråkigt.)^^
Skolan idag var rolig. Vi var på Öresjö och volleybollade. ^^vi förlorade ganska stort, men det gör inget, jag har ju min musik und mina vänner. ^^

1. Röyksopp - The Girl and the Robot (Hörde den först på Kruses blogg och har varit kär i den ever since!)

2. Marina and the Diamonds - Seventeen (Skönaste låten ever om den än så länge bästa åldern!)


3. Bat for Lashes - Daniel (Jag dog när jag hörde den här för första gången!)


4. La Roux - I'm Not Your toy (Jag hade verkligen svårt att bestämma mig här för hon har gjort 3 låtar till som verkligen är asbra!)


5. Pet Shop Boys - Love etc. (En absolut värdig medborgare i listan eftersom texten är så klockren!)

6. Anna Järvinen - Äppelöga (En väldigt avslappnad låt med en väldigt fräck tjej!)


7. Fever Ray - When I Grow Up (Jag säger då bara det, Fever Ray, behöver jag fler ord?)


8. FrankMusik - When You're Around (Fetaste elektrolåten, fastän den inte är så fet, men tänkt bara att få dansa till denna någonstans och bara smälta in i beatet!)


9. Anna Ternheim (with friends) - Summer Rain (Bara bra helt enkelt, Anna är bäst och jag kommer att se henne om några veckor, gahh!)


10. Sigur Rós - Inní Mér Syngur, Vitleysyngur (Isländska när den är som bäst, förstår mer än halva texten också, försök slå det du!)
 


Det var allt för mig idag. Ha ett bra liv!


Stay Ten // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Heidi

Den första är my number one iaf! :D

2009-06-09 @ 22:57:19
URL: http://heidinilsson.blogg.se/
Postat av: KRUZE

för mig skulle bat for lashes vara 1a :)

2009-06-10 @ 22:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0