Vi hade allt.



Jag känner som så att saker blir vad de blir och jag försöker att hitta komplement till mina svagheter.
Det är som Lykke Li säger: allt fixar sig om man lyssnar till klappmusik. ^^
Lykke är en klok kvinna som verkar vilja göra varje dag till något speciellt.

"Det är bra att se estetisk ut, det glädjer ögat"
// Carl Johansson


Ehm, ja.
Var inne på Folkuniversitetets hemsida idag och kollade upp vårat schema inför nästa läsår och det ser lovande ut. Jag vill tacka Oskar och Karin som hjälpte mig med detta. ^^
Jag är väldigt spänd på att få komma hem till Heidis nya lya. :D
I tisdags sent på kvällen åkte Jano och jag åkte till den plats jag trodde att hon och Erika skulle bo men vi var oense om var det egentligen var så vi tänkte ringa Heidi men hennes mobil var avstängd runt 23:00. det var synd^^.

Resten av lovet vet jag inte riktigt vad som väntar förutom 2 saker, Heidis och min fest och min födelsedag. (Onsdag!)


Stay Oj! // Cromeo



Kommentarer
Postat av: Heidi

hihi, attans att den var avstängd! OBS OBS, jag vet inte riktigt hur jag ska hinna fixa festen i och med flytten och att jag ska jobba hela augusti. för problemet är att det kan bli lite stressigt där för mig..jag vet att jag gör dig besviken nu men det kan bli ännu mer framflyttat xd I annat fall får vi dra en inflyttningsfiesta i vår lägenhet (vilket vi kommer ha ändå när vår hyresvärd är bortrest :D)

2009-07-23 @ 23:40:57
URL: http://heidinilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

lykke li är en sån bra kvinna!

2009-07-25 @ 23:02:27
URL: http://johanssonjulia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0