SOS, it was a bit odd.

Gårdagen spenderades med måtta och med Elin Dhejne and Johanna Arntsen, två flickor som är trevliga att ha som sällskap men som ej ska beblandas med pansarvagnar och fulla 60-åringar. ^^

Ne men när jag tänker efter så spenderade jag min (troligen) enda Fallens dag med en skara unga vänstrare, förutom kanske Johanna, vet inte riktigt var hon står i det hela.
Träffade Sarah, Madde, Linus och Evelina också! :D
Sen så träffade jag en massa folk men endel var inte så mottagliga. Synd att jag inte fick snacka mer med Heidi, men som sagt, jag var tvungen att följa med töserna till Elins hem! Elin har en väldigt rolig pappa må jag säga.



Åhh, hittade på en hemsida ungefär 20 st. Daft Punk Covers och alla var bitpop! Gahh! Da Chip hette blandningen, asssssgrymm!! så jag sätter på den just nu. Kommer väl inom 10 min eller så, ^^


Digital Love


Stay Digital // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Heidi

Jävla bussfan som åkte precis när jag hittade dig :( förresten träffade titti & adde igår :D

2009-07-19 @ 21:09:18
URL: http://heidinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0