So insane.

Sane or insane?
Dunno! Just living it till I'm not.

Ne men helt seriöst, livet på sommarstugan är en aning bättre än det liv som jag har här hemma i Weedtown. På stugan finns det inget internet, en stor sjö som heter Vänern och oftast sol, det finns även sängar som är sköna att sova i.

Önskar ibland att jag kunde gömma mig i ett moln och för alltid ligga i det och titta ner på världen och se hur människor lever. Påminna dem som inte gör det att de borde det.
Om jag slapp äta och dricka och skita och pissa så skulle det underlätta.

En snubbe och en låt som alltid får mig att tänka på annat är just denna:

Jonathan Johansson - En hand i himlen


Nu ska jag fortsätta lyssna på en skara bra musik. Hej

Stay for Real // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag håller faktiskt med dig på den där punkten om att ligga på ett moln uppe i himlen. Vore så himla skönt att bara ligga och titta ner på människor och påminna dom om ditt och datt!

2009-07-13 @ 21:59:25
URL: http://heidinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0