Only here for the fight!

Jag tror att de flesta fattar att man vanligtvis inte bloggar på sommaren. Det här är min första (tror jag?) sommar som jag har en blogg och ja, du ser ju hur den har formats!

Jenny Wilson, Laleh och Lykke Li är 3 väldigt speciella kvinnor och de är väldigt olika varandra och de är väldigt intressanta och vackra på nåt sätt när de uppträder, det är mer än musik liksom. Svårt att förklara.
Såklart sjöng jag med i allsången på alla tre uppträdanden!^^

Några andra fröknar som kommer från engelsktalande länder får ni se idag. Enjoy!

Regina Spektor - Laughing with

Den här låten är mycket bra och Regina är en mycket rolig flicka!

Lily Allen - 22
 
Lily kan verkligen tolka livet på ett snyggt sätt, eller inte.


Slut på Gardis nu iaf. Synd att solen inte kunde stanna och värma våra köttlika ben.


Jag önskar att jag vore en krigare. Men inte för att kriga, utan för att folk skulle kalla mig för hjälte.

Stay Serene // Cromeo




Kommentarer
Postat av: elin

haha grymma tjejer och grymm blogg :) det var väl inte så illa pinkat, mr music-genius?

2009-07-12 @ 23:20:39
URL: http://saturdaynightbeaver.blogg.se/
Postat av: lovisa

hhhhhhhheeeeeej! kalle



Kolla in låtarna



Fire - kasabian

Talk to me - peaches



Kram

2009-07-13 @ 11:38:32
Postat av: lovisa

Samt pale horses - moby

2009-07-13 @ 11:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0