J'ai la Cassette.


Fleet Foxes är riktigt bra! Bon Iver också! Kate Bush med! Nina Sinome också!

Mmm. Jag har inte tänkt på det så ofta men det har krossat mitt sinne ett antal gånger, det här med relationer. Hur får man en perfekt relation till någon? Går det ens?
Nej. Det gör det inte. Sen slutar jag fundera.

Idag har jag vaknat vid 10:00. Ätit frukost, gott! Kollat på Epic Movie, mycket rolig film! Sen satte jag mig här! Surprise. Jag har typ fastnat här hemma. Fast det kan ju bero på att jag inte har några pengar typ. ^^
Mm. Jo! Igår så fick jag en enorm lust av att ha en systemkamera. GOSH I WANT ONEE! Men det är en aning sent att önska sig det i present. 3 days left!

Mjau.
Six.
Sex.

Ehm. Ja. så äre.

Sååå jävla fin låt!
Fleet Foxes - Your Protector

Ha det bra!

Stay Protected // Cromeo

Kommentarer
Postat av: julia

yes! underbar

nej , har ju inte det. skulle se henne på peace unt love. men så missade jag det :(

har du sett henne? =)

2009-07-26 @ 16:41:29
URL: http://johanssonjulia.blogspot.com
Postat av: KROZ

Kate Bush är bra, och jennifer coolidge med

2009-07-26 @ 22:55:11
Postat av: Anonym

åh, härligt! jag ville verkligen inte missa henne, menmen :)

jaaa ;D jag tror att det var på någons blogg,

kan ha vart heidis :)

2009-07-26 @ 23:46:25
URL: http://johanssonjulia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0