It has been a while.

Ja, det var ett tag sen och det kommer troligen att bli ett tag sen igen snart. Eftersom vi har stugan fram till söndag. Jag är nog troligen här hemma i gtp idag och lite på tisdag.

Så här ser Gardis ut ungefär. NEEE! men det är många fåglar, insekter och ekorrar där. ^^ och fiskar såklart.

Jag känner att jag får ett avbryt från allting när jag är vid min stuga vid Vänern.
Det var sannerligen kul att träffa en massa nya människor i Borlänge, har jag kommit på.
Jag har även kommit på att jag gick på nästan bara svenska band/artister när de spelade på festivalen.
Jag har dessutom kommit på att jag gillar väldigt speciell musik. Fast jag tror att de flesta redan vet det. Jag kan dock inte komma på varför jag gör det. Det har bara blivit så, man lyssnar på det man gillar och så är det.

Heidi fyller år på fredag och Emma fyller också snart om jag inte har helt fel? :D ne det har jag inte. :)


Stay Summery // Cromeo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0