Det kunde varit bättre.

Det är utseendet på min blogg jag tjaffsar om. Den är så grymt ful, grön och äcklig.
Fast egentligen gillar jag färgen, den är ball. Men ah.

ehm.


Var med päronen och hämta Frida som varit i Oslo ett tag och gick runt och kolla lite på Torp. Men eftersom jag inte har några pengar så känns det lite tragiskt. Hittade iaf ett snyggt bälte för 299 kr som jag nog vill köpa någon gång. ^^

Vissla. Klappa. Titta. Lukta. Äta. Fredsmäkla.

När jag blir låg blir världen annorlunda.
Mitt koncept på att först ha en bild och sen en video diggar jag enormt mycket!

The Gossip - Heavy Cross



mmm. Yo, tratando de escuchar.....o no.

Stay away from Gossip // Cromeo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0