Be the One.

I know you could...be the one.
I know should...be the one.
I know you could...be the one.
Be the one.
Be the one.

Did we really, did we really fall in love?

Jack Peñates skiva är väldigt bra och skiljer sig väldigt mycket från andra artister.


Öhm, ja.
Skulle egentligen varit på bio om en halvtimme. Ice Age 3, men det blev inte riktigt så. Syrran och Adde kunde inte komma på hur de skulle få hem mig. (Jag är så liten!)
Ja. Har börjat spela ett nytt ps2-spel nu också. Känns skönt, det är en utav få saker som får mig att slappna av, resten får ni gissa. ^^

Min bok går lite segt också och jag vet inte riktigt varför jag berättar det här för dig men ja. Jag är kroniskt borta i sinnet. Det är den sista juli idag också, synd att den enda skolfria månaden på året inte innehöll mer sol. Men den kommer nästa år, I just know it!

Jack Peñate - Tonight's Today


Den är ju så bra! ;D Du bah måste lyssna asså!


Stay Tonight // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag måste säga att ja älskar din blogg!

Synd bara att ja glömmer att läsa den xD

2009-08-09 @ 14:56:50
URL: http://roosaspik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0