B-Day!

B-dag på svenska! Fast det låter inte så jävla bra!
Men skitsam för jag är 18 bast! Fuck you boy! Fuck you girl! I'm at it for sure!

Nemen det var kul att få hit släktingar och en vän.


Mmmh, väldigt många har gratulerat mig också! Det är nästan det bästa av allt! :D Jag blev glad varje gång någon skrev grattis till mig. Mmm mumma. !! :D

Ja, nu är det som det hela börjar! Kan man säga. Men ah. Jo så måste det ju vara. Nu behöver jag åtminstonde ingen målsman som skriver under saker och shit längre! Nice!

Ja, vet inte riktigt vad jag ska säga mer!
Ha det najs!


Stay Eighteen! // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Ida

I'll stay eighteen if you do! :D

2009-07-30 @ 10:42:26
URL: http://snigelhorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0