As If by Magic.

"And it's not so tragic, if I don't look down."'

Mm. La Roux och Jack Peñate var de skivorna jag fick igår. Me Like!
Mycket svensk och brittisk musik nu på sistone, eller..så har det varit ett bra.
2 mycket bra länder antar jag. ^^



ZORRO!

Mjau.
Öhm. ja.
dagarna är lite som kola nu känner jag. Relativt goda men en aning sega!

Det blir det ändring på om 15 dagar eller vänta vi kan säga 18 dagar då skolan börjar. Fan asså. Ja men vi ska ta oss igenom det här jag och min hjärna.

Folkuniversitetet...............
Japp!

Just det! Jag ska ju åka till gbg med Dhejne och Arntsen snart också! Wo-ho! Fast vänta lite nu..det får bli nästa vecka.!
Vill att Nilsson ska komma hem också, var tillochmed på Meccan med Titti i förrgår men ingen Heidi där inte.

Jag har en papegojja som bakgrund också, den är fin.^^

Stay Groovy // Cromeo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0