Undra sa Flundra.

Asså, tänk om någon person i min närvaro skulle försvinna. Inte bara fysiskt utan mentalt också, asså minnet av personen försvinner också. Det skulle bli jävligt fucked up. Jag menar, skulle någonting kännas annorlunda? Konstigt? Obekvämt?
Jao jao.
Simma med skolan idag också, det gick fina fisken. Verkligen, jag blev klar först och simmade som en blåval. ^^ Verkligen. Jag är inte ärlig utan jag säger vad jag tänker. Det blir så här då. Unfortunately.

MMMMMM.
Pennan är en fräck uppfinning också, precis som Matematik. För man har så mycket användning av potenser och så i verkliga livet!!! Sjukt mycket också, liksom varje dag typ.
Fast andra ämnen som man läser kanske man inte har nytta av så mycket VARJE dag heller. Skolan lär oss alltså saker som vi inte kommer ha nytta av. Tack så mycket skolan. ^^

Öhm. Ah. Vad ska man säga?
Jag känner mig rätt så lös på något sätt. Typ som man kan känna sig i magen fast lite mer på ett känslomässigt plan menar jag nu då asså.

Fan, jag är verkligen kontroversiell ibland asså. Det är jobbigt. Säger först en sak och sen gör en annan. Min etik och moral är inte bästa kompisar, de har varit det men inte längre (som de säger i Spanien) NO NO NO POR FAVOR!

JA, ska nog fortsätta med matten nu. Jag är duktig.

Hej. Ingen idé att jag frågar er om ni lyssnar på min musik eller inte. Hälften eller mindre kommenterar ju typ aldrig ändå. Jag ursäktar Heidi som typ inte har internet men inte ni andra. =( uscch (okej hälften kanske kommenterar då och då, det är bra=))


Kate Bush blire idag, en av 3 Bush som jag är kända som jag gillar. Gillar Sophia Bush också. ^^ George W kan ta sig om jag har kalkulerat rätt.
Jag har börjat lyssna på musik från de gamla dagarna också. Det är konstigt. Fast musik från förr i tiden är rätt så bra. Om man tänker efter.




Kate Bush - Running Up That Hill


Stay Running up that hill // Carl

Kommentarer
Postat av: Fröken Får-hår

Menar du att du aldrig använder potenser i vardagslivet!!!???

2009-01-13 @ 21:13:56
URL: http://ettbraochfintnamn.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Imponerad! :)

2009-01-13 @ 22:04:33
URL: http://alexandrajasmin.blogg.se/
Postat av: Amanda

YOU GO BOY!

2009-01-14 @ 00:59:31
URL: http://amandaolovisa.blogg.se/
Postat av: heidilicious

Vad bra att jag är ursäktad, för dem kommer lägga ner vårt bredband fick jag reda på igår, vilket betyder = 0 mer trådlöst tele2 utan numer: 3g tre modem som suger ball*! :-(

2009-01-14 @ 10:20:13
Postat av: Phoenix

George Bush e lite konstig

2009-01-14 @ 12:56:51
URL: http://framtidsorakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0