Tjabba!

Tjabba, Calleponken här.
Sitter och skriver samhäll, fast jag vet inte riktigt om jag ska göra det men jag känner att jag borde.

Amanda kan inte vara seriös därför gör hon narr av alla som är seriösa, bara så ni vet. SHE'S  THE DEVIL IN DISGUISE!
Nee men det är roligt sa i veta.
Crystal Castles idag för hela slanten. Jajjemen.
MA-ma-ma-ma. P-p-p-p-p-oker face.

Fett trött på matten idag också, lågt blodsocker, YES!
Käkat en massa socker idag också, man har ju visst sånna dagar har jag hört. =H

Hey, hej, hey, hej, hej.
=)
Prövade Carros glasses idag också. Viktoria var också så klart tvungen att vara med på korten! :D
Men kan ju säga att en bild blir bättre om det är 2 dumb-asses i den. ^^ 




Jag ska dock inte skaffa sådana här. De är bara för coola grabs, jag är inte cool. Jag är ball. =)


Stay Glassy // Carl

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är ju lovisa som driver med alla!

2009-01-29 @ 19:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0