Talking makes a difference.

Shit, var nyss inne och kollade vårat provschema och det verkade som om Sandras "klagomål" på det utsatta datumet fungerade. För nu är matteprovet borta från feb 5. shit säger jag bara. DEt gör verkligen skillnad att säga till läraren om det är något som inte funkar. =) Bra initiativ Sandra! =D
Hon är ju 18 också, kan ju bero på det. Jag blir också säkert så smart efter den 29 juli. xD

Öhm. japp. så äre. Räknar matte nu, nej jag skriver blogg, men jag räknar ju matte! men nej du skriver ju precis de här orden.???!!!
Det skullle vara skönt att ha någon som mig å snacka med ibland, då kan jag klanka ner på den utan att jag klankar ner på mig själv. =)

Nordpolen är bra också. Hoppas att de kommer antingen till P&L eller Arvika 09! *håller tånaglarna*

Det var allt för idag typ. Kanske.

Tjenis Penis


Stay Sandpapery // Carl

Kommentarer
Postat av: Heidi

Du, jag trodde allt att det skulle bli roliga (appropå din kommentar) men vihade ju rätt skoj ändå tycker jag . Weedtown is the shit !! :D:DD:D

2009-01-21 @ 18:17:48
URL: http://heidinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0