Storbloggaren är tillbaka. :D

Här är han. Storbloggaren själv. Jag har omkring 10 läsare alltså nästan mer än Weedtown's egen Frida Eriksson, men hon är snäll ändå.

Mhhm.
Skridskor idag då, det var rätt så kul. Det är änna ballt å variera idrotten lite, blir lite entonigt annars. TYP.
Öhm. ah. Endel människor är bara som citroner ibland asså. Sura för ingen anledning. Kanske om man tar dem och häller i dem i maten eller nåt.

Jag vet inte egentligen varför jag bloggar men jag hade inte så mkt annat å göra förutom skolsaker. Men orka smöret och skjut kärringen för fan!


Åh! Jag lovar.
Gissa vad jag hittade.
Längs vattnet.
En blåval som härjade.
Längs stranden.
Han sa han kände mig.
Han sa jag har sett dig när du vandrar.
Varje kväll du tänker du högt och viftar med armar.
Den sa.
Jag är en blåval.
Jag kan ta dig härifrån.
Från din öde ö.
Från dina papper och pennor.
Du är en förlorare,
men du kan gömmas i min mun, en människa är inte tung att bära på.

Laleh - Bjurö Klubb

Laleh har det. :D xD


JAo jao.


Stay like a blue whale // Carl


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha syftade du på att jag var sur idag eller? åt ju inget på max heller... ha ha ha ha trött hetter d.

2009-01-20 @ 19:56:41
URL: http://amandaolovisa.blogg.se/
Postat av: Phoenix

jag är 1 utav 10 läsare :)

vilken ära:)

2009-01-20 @ 20:22:38
URL: http://framtidsorakel.blogg.se/
Postat av: Frida Eriksson

haha, vad säger du va? :)

2009-01-24 @ 21:51:20
URL: http://fridaaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0