Riding high in April and shot down in May.

Det blir lätt att man skriver vad man hör. Eller man och man, nu försöker få med mig er här. Jag menar jag.
Hmm.
Idag har jag sovit längst i familjen Johansson, det brukar inte vara så, syrran brukar sova längre faktiskt. =)
Jag har också märkt att alla myter om idrott stämmer, man blir faktiskt piggare och mer alert när man har idrottat. I mitt fall, simmat.
Nyss käkat och sitter och äter vaniljglass med choklad som smakar kaffe och marsipan, inte så bra blandning faktiskt, prova det inte!

Just det ja. The Smiths ville ni lyssna på. Jag också.^^
Den här låten är skön och man kan somna till den.




The Smiths - Heaven knows I'm miserable now


Stay Heroic // Carl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0