På hjärnan.

Ibland får man saker på hjärnan. Det kan vara något man sett som spelas upp i ens huvud om och om igen. Det kan vara en låt (oftast) eller något som man har varit med om i livet, bra eller dåligt.

Vet inte riktigt varför jag skrev så här...MMMMMMMmmmm.
Finns många bra band i världen, men det vet ni redan och ni lyssnar redan på dem, som tur är. =)

Har kalkulerat och tänkt lite på Arvikafestivalen och kommit på att jag har råd om jag sparar minst 600 kr varje månad i 3 månader. Typ. Btw, jag är allvarlig på bilden nedan. :D HÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHä-hä.
Snackade med Carine idag också, jag ligger väldigt bra till i franska, känns bra. =)



JAO JAO JAO.
Livet kryper vidare.
Har 3 böcker som jag läser för tillfället också, det stör mig något, men jag överlever. Tänker läsa alla 3 samtidigt också, fast en är bra, en är på svenska och den tredje är på engelska. Så det blir PAJ MAJS!! OHOHOHO. =D

Öhm. Ah. Så är det. :)

Många sköna människor i skolan också, männ i skor asså. Mhm. Nej men det finns allt många godbitar och andra mögelklumpar, men de snackar jag inte så mycket med så du behöver inte oroa dig. Om du nu inte är en estet-etta som på något sätt har hittat min blogg på ett eller annat sätt. Dumma Kossa säger jag bara till dig.=) Nej men alla människor har väl sina bra och dåliga sidor, endels sidor skiner med dålighet lite mer bara.


Stay Brainy // Carl

Kommentarer
Postat av: Fröken Får-hår

Bra band är väldigt bra enligt mej. Och människor och mögelklumpr kan också vara okej när man är på det humöret. :)

2009-01-15 @ 20:23:46
URL: http://ettbraochfintnamn.blogg.se/
Postat av: Anonym

människor e sköna

2009-01-15 @ 20:26:50
Postat av: Anonym

estet-ettorna borde stabas ner, i allafall äckelparet

2009-01-15 @ 21:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0