Once again.

Inte trodde du seriöst att jag inte skulle skriva idaG? Seriöst?

Mm. Men asså, det är rätt så kul för, ibland så känner man sig lealös och helt tom i huvudet. Andra stunder känner man sig bäst och har hur mycket energi som helst, känns det som iaf.
Det var något annat jag tänkte på.....just det...öhm. det blåser ute. Wo-ho.
Jag har fått en lite kläder av farmor också, snäll som hon är.
Jag åt onyttigt igår. Jag har inte duschat sen i fredags.
Harry Potter är bra, knulla dig som inte tycker det på ett eller annat sätt.

Hittade Frida Hyvönens skiva på bibblan, lucky me.
Har bytt mobil ett tag, för min ska in på laddning. Man måste ha lite Old School ibland för att klara av dagen.
Matten går bra. Jag har gjort franskaläxan redan. Läst engelskamejlet från Gareth på FC, så jag är lite förberedd iaf.
YT fuckade upp sig totalt i morse, kunde inte se på något klipp whatsoever azz. As-irri.
Jag skriver lite fjortisspråk ibland också för jag vill inte att folk ska tro att jag skriver seriöst här, för orka det liksom? Lämna ut sig själv till vemsomhelst lixx? Hallå??!!
Självklart finns det saker i min blogg som man kan irritera sig på och tycka till om. Jag är ju bloggen liksom, allt det jag skriver står jag exakt för och det kommer jag alltid att göra, skämmas kommer jag kanske att göra, men inte ångra den.
Aldrig.

Já. Musik då. Detektivbyrån får det bli. Live också. :O OMFG. (det är skönt att ibland bara lyssna på instrument, inte på någon som sjunger)
 



Detektivbyrån - Nattöppet

Stay Moderate // Carl

Kommentarer
Postat av: Phoenix

Harry Potter e grym and hell yes it's ur blogg:)

2009-01-11 @ 21:59:49
URL: http://framtidsorakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0