Jag är ingen fotograf.

Jag är verkligen ingen fotograf ska jag säga er. Jag har ingen kamera whatsoever! Inte heller en systemkamera (jag räknar inte det som en riktig kamera). Jag skulle nog vara bra på att ta kort tror jag. Kanske inte på människor men på andra saker. ^^

Ist. tar jag kort med min mac, patetiskt som det är så skiter jag faktiskt i att det är det för jag gillar det. Man kan inte riktigt ta med sig macen när man ska ut och hitt på kulige saker. Men men, man kan inte få allt här i livet. Eller? :S BAAAHHH! :)

Mmmh. Simma massor ska jag göra också, om jag inte drunknar eller så. Gjorde jag nästan förra gången, nee men det var fett jobbigt, jobbigare än jag trodde faktiskt.

Idag tänkte jag dela med mig av en norsk superstar, neeeeeeeej, det är hon ju inte säger ni....och nej det är hon inte, men låten är bäst och du ska iaf ge den en chans. ^^ Takk!
Den handlar om en tjej som är ihop med en kille och hon undrar om han älskar henne på samma sätt som han älskade sin förra. Inte många låtar som handlar om det så den är fräck.





Marit Larsen - Under the Surface


Stay in the Surface // Carl

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e inte patetisk, du e grym:)

2009-01-09 @ 08:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0