Ja.

Jag hade tänkt att lägga upp ett klipp på absolut kaxighet idag men det gick inte så värst bra. YT ville inte det närmare sagt och det suger. Men men. Life goes on. Idag ska jag tydligen hem till farmor när mina päron ringer mig för de har varit på Gardis och gått eller nåt.

MMMMM. Jag och min syrra spelade faktiskt ps2 igår. Sagan om Konungens Återkomst också, riktigt kul det spelet, speciellt när syrran är Gandalf och jag Gimli och hon bara skjuter sådana där bollar från trollstaven hela tiden. Gimli är inte riktigt så snabb med sin yxa som Gandalf med sin stav. Men jag klarar mig, dödar fler än henne ändå, som tur är.

Det var nog allt för idag. Jag orkar btw inte lägga upp något klipp idag, jag hoppas att ni förlåter mig. Jag har en clown vid min sida som stoppar mig.


Stay for Real // Carl


Kommentarer
Postat av: Phoenix

Clowner e mysiga :)

btw hur old is din syster?

men ps2 is the shit och jag har också sagan om ringen spelet :)

2009-01-04 @ 21:05:35
URL: http://framtidsorakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0