Inní Mér Syngur Vitleysingur.

Åh. Lyssna på Sigur Rós på en morgon som denna är lika tillfredsställande som att spola efter sig på toa. =)

Jag gillar att lyssna på låtar vars språk jag inte förstår. Då kan jag inte ta åt mig vad de sjunger och bara lyssna på orden.
Idag vet jag inte vad jag ska göra, hoppas att jag ska kunna räkna lite matte och läsa i mina böcker. Speciellt svenskaboken! Men ah. slutar säkert med att jag spelar ps2 eller kollar på tv eller nåt?! :S
GAhAGAHHHAHAHHA!



Sigur Rós

Heidi är i Egypten nu och förhoppningsvis har det gött, hon har säkert också bättre väder, hoppas jag iaf, för det här vädret som vi har nu kan göra så att en mygga begår självmord. :)

Öhm. ah.
Jag gillar ord btw.
Hare gött!


Stay Word // Carl






Kommentarer
Postat av: Amanda

Gött att lyssna ibland när man inte förstår eller hör vad som sägs eller sjungs.

2009-01-26 @ 10:34:55
URL: http://amandaolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0