Ingen sömn.

Jag fick seriöst ingen sömn igår/idag kändes det som. Jag försökte verkligen sova igår, men det gick fan inte. Things like this bothers me to the limit!
Jaja.
Skolan började idag också. Det var kul, om jag skulle fått mer tid att vara här hemma så skulle jag nog gått och blivit mentalt störd av den andra graden. Lyssnar på Anna Ternheim lite, hon får mig på bättre tankar. Får mig att må bättre helt enkelt.
Öhm. Ja, lektionerna idag var nice. Hade som tuar var TTF. Så det inte blir buller och bång direkt när jag kommer tillbaka. Ojj, nu ringde visst mitt alarm på min mobil, det betyder att kl. 'är 21:00 och att jag måste ta sprutan och kolla på tv. Kanske skriver mer sen.



Chaú


Stay Tuned! // Carl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0