I hope.

Jag hoppas att saker bara blir bättre och bättre.
Jag hoppas att man blir klokare och klokare för varje år som går.
Jag hoppas att jag kommer att vara modig nog när tiden kommer.
Jag hoppas att det goda i människor besegrar det onda.
Jag hoppas att det fortsätter att finnas människor som vill hjälpa andra människor.
Jag hoppas att musik alltid kommer att finnas och aldrig kommer att censureras.
Jag hoppas att du kommer förstå vad du håller på med innan det är försent.
Jag hoppas att världen inte går under. Någonsin.


Idag har jag inte gjort så mycket. Gick upp vid 12 och kollade på Breakfast Club med syrran. Det är en riktigt bra film den.
Sen gick vi och handlade mjölk och grädde.
Ikväll är det 3 mkt bra saker på tv, i jämförelse med igår och måndags då allting typ sög.
Det är bara det att de är samtidigt. Men jag ska spela in.
Robyn kl. 20:00 på 2:an i en timme, och sen äre Lykke Li kl. 21:00 på 1:an. Samtidigt som Grammisgalan är på 4:an från kl. 20 - 22:00. Så ah. Men jag spelar in de andra. För jag vill se det som är live, live.


Ja ja. Christian Falk är en bra artist btw. Ni ska få en smakprov. Just wait...

Jag har också tänkt på det här med min blogg, jag tror att jag skriver alldeles för mkt, det känns som om jag egentligen borde skriva mindre, för det känns som om folk läser flera inlägg åt gången när de är inne på bloggen. Och om jag ska följa strömmen så ska jag egentligen bara skriva 2-3 gånger i veckan + nu när skolan börjar så kommer jag nog att skriva mindre. Eller inte.
Jag vet faktiskt inte riktigt. Egentligen så spelar det ju inte så mycket roll om jag skriver eller inte. För er asså, jag tror inte att erat liv blir sämre av det. Fast det vet jag ju egentligen inte. Ni kanske är helt beroende av den, och då kan jag ju inte sluta.



Christian Falk ft. Robyn - C.C.C.

Stay Calm, Cool and Connected // Carl

Kommentarer
Postat av: Fröken Får-hår

Nepp, de skulle verkligen inte gå för sej att sluta.



Ja å anton såg me på breakfast club, den va bra. :)

2009-01-07 @ 20:46:02
URL: http://ettbraochfintnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0