Hej alla mongolida ungdomar där ute.

Jag lider av sockersjukan. Därför skriver jag nu med lite mera socker i texten. *socker*
Jag sitter även och mumsar på choklad. Fan va gött det är, och det faktum att jag verkligen inte borde äta det gör att jag vill ha det ännu mer. MMMMMHHHmmmmHHHMMMMM!!!!!!! =) Mums fillibabba! :D

Jao jao jao.
Kul med besök på skolan idag också, kände fan igen mig från 2 år sedan när min kompis och jag besökte skolan. De som gick då bara: asså ställ bara frågor om det är något som ni undrar."
Men fan helller, ingen av oss gjorde det, jag satt typ och log åt de när de snackade en massa gojja. Min "kära" kompis var dock inte lika glad.
Men men. vad ska man göra åt saken? dra kossa i baken!! inte kul. men kul att du skratta.

Öhm. aaaaaah. The Knife är bäst också, lite She Wants Revenge också, eller mycket! Guillemots också. =)
Så dääääääärför sa jag ge en fin låt med dem. Jeeeej.
Min farsas initialer btw. Jan-Erik Johansson. = JEJ.

ja, du måste lyssna på låten, om musiken är bra som du lyssnar på kan du ju bara fortsätta lyssna på den sen, snälla lyssna på den här, det är ju fredag? :)
Den här låten lyssnar jag på när jag behöver lugna ner mig, har ju ett väldigt temperament förstår ni.




Guillemots - Falling Out of Reach



Stay Falling // Carl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0