Fullmåne och Anna Vik.

Idag har det hänt grejjer.

Lektion med George and Kathryn.
Lunch som var salt men rätt okej.
Lektion om Nobel utan lärare Emma.
Älvhögsborg med Heidi och Titti. Solarium + simma...:O OMFG (jag blev dock inte någe brun)
Öhm. sen Max (jag åt det nyttigaste som fanns där faktiskt) med Titti och sen bibblan, träffade Kathryn som sa att hon var more into classical rock kind of music än det som jag lyssnade på. HAHAH! Surprise!
Lånade barnfilmer med Titti + 3 skivor som jag tror är bra. ^^
Sen till min förvåning så ser jag Anna Vik, what are the odds liksom??!! Det var iaf kul, hon såg "lycklig" ut. =)
Sen på bussen hem tyckte jag att vägen var väldigt lysig av sig, men så kollade upp mot skyn och såg att det var fullmåne, det förklarade ett och annat. Mest ett.
CSS, She Wants Revenge och The Smiths. MMMmm. Eftersom jag redan har laddat upp en låt med SWR så får ni lyssna på en utav de andra idag.




CSS - Music is My Hot, Hot Sex


Stay Hot // Carl

Kommentarer
Postat av: Fröken Får-hår

HAHAHA!!

Anna Vik som ser lycklig ut! Lycka för henne måste vara det som betyder äckel för oss andra.



Fullmåne e mysigt! <3

2009-01-09 @ 22:15:01
URL: http://ettbraochfintnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0