Dinero.

   Jag har idag fått mina efterlängtade 300 kr som min "kära" syster har lånat av mig för ett tag sedan. Jag gillar att låna ut pengar för när jag har väldigt lite pengar så hipp som happ får jag pengar av någon och då blir jag glad. :D

Jag sov väldigt länge idag också. Det kändes bra. Men dagarna går väldigt fort om man sover bort dem. Jag mår bra, psykiskt och fysiskt. Det är bra.
Öhhhm, ja.
Heidi kommer hem idag också, fast jag vet inte riktigt när. xD

Mycket bra på tv i morrn också,  dock inte idag. Förutom kanske Edward Scissorhands på kanal +4 eller nåt.
Jao jao. Jag vet inte riktigt än om jag ska te Arvika 09 eller inte. Det dödar mig. Om jag ska åka betyder det att jag efter att ha varit på Peace and Love vara hemma i ungefär 2 dagar och sedan åka till Arvika. Det blir säkert kul och jag ångrar det säkert inte. Men om jag ska dit så måste jag spara pengar. Och grejjen är den att jag vill köpa en massa saker också, för ju bara 800 kr i månaden. =( Och det kostar ungefär 2000 kr och jag har väl 1000 nu men lite pengar slösar man ändå varje månad så jag vet inte. =/


SKITSAM, DET FIXAR SIG!


Stay Yellow // Carl

Kommentarer
Postat av: Herr K

mm pengar är kul att få, speciellt om man halvt glömt att man lånat ut dem.

Det är jobbigt det där med festivaler ch sånt, det kostar en himla massa pengar i alla fall :O

2009-01-31 @ 19:35:51
URL: http://adia.webblogg.se/
Postat av: lovisa

Börja jöbbba pöjk!...skit i kommunen du måste leta privat.kös

2009-01-31 @ 22:07:44
URL: http://amandaolovisa.blogg.se/
Postat av: Amanda

HHAAH, vilken yxmördare till farmor du måste ha!

2009-02-01 @ 13:47:56
URL: http://amandaolovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0