Cosy Moose.

Nej Amanda det var inte dig jag menade när jag syftade på den syrliga citrusfrukten. Andra människor. =)
Heidi har startat en blogg, mina drömmar har gått i uppfyllelse. Eller mina föraningar rättare sagt. Men bra gjort Heidi. Skriv inte en massa skit bara, det kan lukta. ^^

Den här videon tillägnar jag Moez, den enda som jag vet lyssnar på dessa grabbar förutom jag själv. Låten är asbra, lyssna på den! Precis, du trycker på den där knappen där jag. Den som representerar "play". =D


Snow Patrol - If there's a rocket, tie me to it


Stay Patrol // Carl

Kommentarer
Postat av: Äwah

Mina drömmar är också uppfyllda nu när jag inte är utfryst längre, som den enda som inte har blogg hahhaha

2009-01-20 @ 22:10:59
URL: http://heidinilsson.blogg.se/
Postat av: peacekeepers

Heidi=pankakor

2009-01-21 @ 11:21:00
URL: http://peacekeepers.blogg.se/
Postat av: marcus

snow patrol=own:P

2009-01-28 @ 16:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0