Batteriet dör närsomhelst.

Sitter med Amanda och Lovisa på deras datakunskapslektion. Mitt batteri dör närsomhelst och jag ska snart te bussa. (som man kan säga i Grästörp)

Öhm. ah. svettades typ som en gris i morse på bussen asså, fy fan. Ibland vill man bara ställa sig upp och skjuta alla jävla människor som sitter och dreglar och tar mitt syre. Men men, jag är en snäll liten pojke så jag ska egentligen bara sitta och och le och se snäll och mesig ut.

Jao jao.
Jag känner mig lite tlött i kroppen också, men det ska jag vara inte, jag måsta vara dyktig och göra skolsaker när jag komma hemsen.




Haj Paj!


Stay Sane // Carl

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att du borde dampa, det är bra för kroppen:)

2009-01-19 @ 16:37:05
Postat av: Fröken Får-hår

Men du slipper sitta brevid sepebarn i alla fall!

2009-01-19 @ 19:03:00
URL: http://ettbraochfintnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0