Ayer.

Ayer var Sandra, Amanda och jag och hälsade på hos Lovisa. Efter mycket krångel med bussa så bar det av. Vi åkte genom mörker men skymtade lite träd och hus på vägen. Kändes som om vi aldrig skulle komma fram. Men fick samtal från Amanda som med mycket pedagogisk tillvägagångsätt fick oss att hamna rätt. Sandra och jag fick veta att det inte var det första huset man såg utan det andra och att det skulle vara vitt, men man såg inte så jävla mycket så det var inte så lätt! Men vi hittade rätt och det gick som smör under hela kvällen sen skulle man kunna säga. Vill ni se resultatet så gå in på www.amandaolovisa.blogg.se och se för er själva. :)


En utav de bästa låtarna jag hört i mitt liv. Sån integritet Laleh har och vilka detaljer hon har med. :D
Och att det är på svenska är väldigt bra!

 

Laleh - Bjurö Klubb


Stay Usual // Carl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0