Vad i helvette!!

Jag hade skrivit ett långt inlägg för en timma sen men den verkade inte vilja visa sig eller så tryckte jag fel någonstans,
Lovisa fyller iaf år idag. 18 st. sådana också. Grattis till henne.^^

Afrikans dans i morrn också. jag vet inte om jag ser fram emot det eller om jag räds det. Men göra det ska jag iaf.
Öhm,.
Simmat med Jano idag också. det var kul. Bra äre iaf att man kan åka på skolkortet lite hur som haver.

coincidence eller vad? Igår lyssnade jag på Jonna Lee lite innan jag skulle gå och lägga mig. Och hipp som happ så är hon bokad till P&L dagen efter (idag för er som inte fatta). Jag menar..ofta*?
Bra äre iaf.

Men nu ska ni inte få höra på henne utan Metronomy, jävligt sköna grooves har dem. ^^ Listen!



Metronomy - Heartbreaker

Stay Breaking // Carl

Kommentarer
Postat av: Moez

Lovisa e tuff

GRATTIS LOVISA!!!

2009-02-16 @ 20:12:21
URL: http://peacekeepers.blogg.se/
Postat av: Amanda

Den låten var bra!

2009-02-16 @ 20:27:41
URL: http://amandaolovisa.blogg.se/
Postat av: Anonym

TACK TACK! (L)

2009-02-17 @ 12:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0