Makes me glad.

Denna hära låten gör mig glad, glad, glad. Och kanske lite fet, fet, fet. =) Jag har inte best-ämt mig ännu. =)
FrankMusik hare blivit mkt av senare tiden. Men våren närmare sig och då byter jag ALLTID musikstil eller iaf artister/band. Så man kan säga att jag har 4 perioder på ett år med olika musik.


FrankMusik - Better Off as Two

Känner att jag hänger med i skolan relativt bra också. :D
Wo-ho. Ring the bells!

Öhm. ah. så äre.
Det är kul att skriva inkorrekt svenska också. Man känns mer avslappnad och så.
Fun alltså. Det betyder flodhäst på engelska.

Fan! Jag tänker på så mkt. Men jag nämner knappt hälften, det kan bero på att min röst är något ledsam att lyssna på och för att sättet jag framför det jag ska säga inte precis är så intressant.
Så kan det gå.
Men jag är bäst ändå.
Prov på onsdag, jo det ska gå. Verkligen.

Jag undrar om det finns ett yrke där man har tillgång till all musik i hela världen och att man ska bedömma den och sedan få ta med sig den hem om man känner för det och fortsätta lyssna på den där. Fast å andra sidan så ska man inte dömma musik, för den är som baken. Dividerad med 4.
Meeeeeen, kan det inte finnas ett yrke där jag får musik som jag vill ha och sen får betalt för det. ?
-Am I asking a lot?!
-NOPE!
-Didn't think so!
-Whore!

Det får räcka för idag.
P.S. Jag befinner mig i skolis. ^^ D.S.''


Stay a young Adolescent // Carl





Kommentarer
Postat av: heidi

fan vad bra =)=)

2009-02-24 @ 07:58:58
URL: http://heidinilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej,,, ja ett sånt yrke finns.. musikproducent=),, bisous

2009-02-24 @ 22:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0