Klädhora.

Be mig om ursäkt men jag gillar balla kläder något in i berget.
Kollat runt lite på internet och ja. Här är resultatet. FUCKERS. 
Vet inte riktigt varför jag skriver och svär på engelska. Min mamma skulle inte bli glad. Hon skulle bli ledsen.


Jäääääävligt snygga kläder men jag vet ische ifall de passar moi. :O Byxorna och skorna kanske. Ne va fan, jag kan ju köpa hela skiten! XD

Moving on! Biatches and hoes!


Pyjamasbyxor. Har faktiskt inte ett enda par. Shame on me.


Snyggaste tröjan. Bara för att grått är flott och för att ugglor är lätt topp 5 när det gäller djur. ^^

Du bara: Orka kolla på kläder som jag inte ens ska köpa? Öhh, ja? Subba.


Snögga tröjjer, alltså tröjjera, alltså snögga, alltså dessa.

Nee nu fåre räcka. jag är ju blåst av stolen här.

Good niight eveybodie och everywhone. hahaha. löööööv.

Stay Fresh // Carl

Kommentarer
Postat av: kåw

mm shame on u!

Nää jag blir också sån när jag hittar snygga kläder, liksom... det är skitkul ju^^ good 4 u!

2009-02-25 @ 09:39:56
URL: http://adia.webblogg.se/
Postat av: Emma

Skitsnygga tröjor! Speciellt dom grå, mest den me ugglan. :)

2009-02-25 @ 14:06:30
URL: http://ettbraochfintnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0