Jabbadabbado.

Japp. Då var helgen hos Calleponken i gtp avklarad då.
Jag är glad att ni alla är i välbehåll och att ingen blev matförgiftad. Typ.
Trots det faktum att min kära syster styrde och ställde lite och tog "lite" uppmärksamhet så var det okej för min del. No hard feelings asså.
Öhm. ah.

Idag ska jag ladda batterierna och räkna matte samt träna spanska. Mest spanska. Det är lite roligare och provet är på onsdag. Matten är inte förrän om en vecka.

Sjuuuukt bra video och låt. Jenny Wilson är ett litet guldkorn. Hon kommer ju till P&L också. =)

Jenny Wilson - Let My Shoes Lead Me Forward


Stay Forward // Carl

Kommentarer
Postat av: Heidi

Det var asmysigt Carlozzz älska gtp :)

2009-02-22 @ 22:23:41
URL: http://heidinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0