History.

Ssseriöst.
Jag har verkligen problem med att komma på rubriker till mina inlägg.
Inte för att de spelar så mycket roll men ändå, det är svårt.

Laleh + hennes musik + bra texter på modersmål, engelska och svenska = Himmelen<3
Jävlar vad hennes nya skiva är bra, lyssnar på hela varje dag typ. Sjuukt.
Jag gillar sjuka saker, jag är sjuk och du är sjuk. =)
Hela världen är sjuk.
Sick alltså.

"Föddes på gator och torg
Noga med nycklar och jargong
Skogen från något nära håll
Har jag väl sett, någon enstaka gång"

Ni fattar asså. Grymmmmmt.
Öhm. Ja. skulle simmat med Jano och Heidi idag men det blev inte simning med någon av dem.
Heidi hade visst andra planer egentligen och det förstår jag. Skulle ta det nästa vecka eller något.
Men anledningen till att Jano och jag inte kunde simma var för att hans schampoflaska hade läckt ut i hela hans påse så allt var dränkt i schampo. Inte så mysigt.
Så han, Evelina och jag gick till Max och käkade ist. Bra träning verkligen. ^^ BAJS!?

Eh. Ja.
Pokerkväll aka korvkväll aka grabbkväll i morrn hos Palm verkar det visst som, har ingen aning om var han bor men det fixar nog sig. Ska fira Aron också, och fan vad alla fyller år då helt plötsligt. Är början av året populärt å skaffa barn eller? xD




Stay Fire // Carl

Kommentarer
Postat av: Fröken Får-hår

Ja tror de har nått me att göra att folk e väldigt glada där i slutet på sommaren och lite småkåta. Så måste det vara, annars hade inte så många fyllt år på början av åren. :P

2009-02-07 @ 13:36:34
URL: http://ettbraochfintnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0