Gitarr hjältar.

Okaj.
Så Anton, Carro, Emelie, Mackan, Jano och jag är alltså hos Carro i Skoftebyn.
Men det är inte bara gitarr. Nej nej. Här sjungs det och slås på trummor också. Men det går. Jag är dock inte då delaktig som ni kanske märker.
Men ja. Så äre ibland,
Jag känner att min kropp verkligen blev omskakad efter gårdagens afrikanska dans. Men kul vare.
Öhm. ah.

Ser fram emot helgen också. Kommer ju som sagt några fler personer än vad jag från början tänkt men desto fler kockar desto bättre soppa. Eller så äre tvärtom. Men om man är flera stycken så blir det oftast trevligt. Grästorp ska alla få se också, hoppas de ser fram emot det. Fast Jano och Heidi har ju varit hemma hos mig förr men skit i det! XD

Ha det bra allihop och onanera inte för mycket.! :D


Stay in a Torp with Weed // Carl

Kommentarer
Postat av: Moez

Carl du måste logga in på msn för jag har inte ditt nr.

Jag har väntat på dig hela veckan...

En grej som e på g.

2009-02-18 @ 20:20:32
URL: http://peacekeepers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0