Family get together.

   Familj och familj, hälften av ansiktena där kände jag inte igen någonstans.
Särestad vare kalas med andra ord. Bygdegårdsfest stod det på inbjudan. Men det var bara dansbandsmusik där så jag dog nästan av boredom.
Öhm. Ja. Men alltid kul å träffa kussarna med deras respektive. Jag kom också på när kvällen började att bli natt att jag var den yngsta som var där överhuvudtaget. Och det är lite konstigt eftersom jag snart ska fylla 18 och allt. + att det finns minst 4 till i min släkt som är yngre än jag. Min kusin Sofia är rätt så kulig också. Skriv upp det.

Tell me you never wanted more than this, I and will stop talking now.
One perfect partner want eternal kiss. Wooo-ooh-oh.

Snow Patrol<3

Jao. Det finns människor som beundra en utav att man ens har snackat med dem. Det är beundransvärt tycker jag. lite peculiar så att säga. Jag hittade ett kul ord på engelska igår också, beforehand. ni fattar vad det betyder, men det är bara det att det lät så konstigt när jag först såg det.

Hittat en massa bra musikbloggar också, mest med elektronisk musik då.
Men också indie, pop och annan skitgó musikk.

MMMhhmmm.
Kallt äre ute också, tur att solen lyser mkt på dagen annars hade jag fått herpes. =)

Nu ska jag nog nana. Och hoppas att alla som läser det också får sova i natt eller nästa natt som kommer. ^^


Stay Nocturne // Carl

Kommentarer
Postat av: Herr K

vadå gillar du inte dansband? jag drömme du gjorde det... nähä...

Kusiner är roliga ibland^^ jag är också typ yngest typ alltid, eller jag var det i alla fall, tills mina äldre kussar började klämma ur sig barn.... dom jävlarna!

2009-02-15 @ 10:16:53
URL: http://adia.webblogg.se/
Postat av: BabyBaba

LASSE STEFANZ

2009-02-16 @ 14:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0