Jag fann mig ensam.



Jag tror att jag är bra på att vara ensam. Vilket är bra, eftersom hela livet är en ensam kamp mot sig själv, med sig själv, om sig själv och inuti sig själv.
Men ja. Vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga ibland. Speciellt när jag tycker en sak, som jag vill följa, och sen känner en annan som krockar något kolossalt med det jag egentligen borde tycka. Så vad gör man? Förnuft eller känsla? (Jag kan också passa på å tillägga att förnuftet är mitt är mycket starkt då jag vet att mina känslor inte spelar så mycket roll när personen jag cirkulerar kring redan bestämt sig själv för något annat). Bara så ni vet!

Frida kommer hem snart (igen!)
Skolfest, polkagrisar, Viktoria 18 år + fest, matteprov, musik, engelskafilm, banken, julklappar, bloggar, FB, Bdb, juldagen, toalettpapper, kortison, finnar, blondera håret, motionera och sova.
Jag kanske hinner med å läsa något i min bok OM jag får tid. Ah just det! Kläm in äta och två prov till också. Då är vi alla nöjda. ^^

Jerking (fucking coolt ändå!)


Stay Jerkin' // Cromeo

Kommentarer
Postat av: Heidi

fan vad ball video! awesome indeed

2009-12-06 @ 20:19:18
URL: http://heidinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0