Jag är glad när jag inte lider.

Det borde du också vara. Tycker jag.
Du är full av möjligheter, kom ihåg det!
Varje dag innebär nya regler och nya chanser till förbättring.
Hoppa.
Juldagsfirande på Österbergsväg. Likadant varje år fast alltid med något eller någon ny. I detta fall var det kusin Sofias nya pojkvän Lars. En trevlig prick, inte alls farlig faktiskt.
Mina systrar drog rätt så tidigt, om jag jämför med mig själv (de = 19:15, jag = 22:30!) Men det gjorde mig inget, de är inte hela min värld. Typ.
ååhh. Har du sett Darling? Filmen alltså. Den var sjukt rolig. Hon som har huvudrollen gör sin roll riktigt bra och jag fann hennes karaktär sannerligen underhållande! XD hahaha tänk typ dryg-Carl goes--> kvinna + nonchalant. Så jävla rolig!
Taken by Trees - My Boys
Om de spelar sån här musik i himmelen vill jag dit!

Det snöar väldigt mycket ute. Skönt säger jag. Det var på tiden!
Stay Boy // Cromeo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0