I built a man made out of wood.

Then I decided to live in his chest for the rest of my life.

Florence, Marina och Natasha är väldigt speciella flickor som lever i England. Nej nu hittar jag på! Sluta Carl!

And even though I knocked you down, you're so much stronger than me.
So much stroooonger than MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!

Jag har lite ont i mina ögon. Mes yeux, donc. Mais, ca fait bien.
Fick min språktidning igår, det värmde.

Det känns som om ett stilla moln är inom mig och gör så att jag förblir lugn och håller mig någorlunda passiv. Eller kanske inte passiv, men anti-aktiv, på något sätt.
Det finns så fina människor här i vår värld, synd att de gömmer sig bakom sopsäckar och cement. De skulle kunna förändra världen, som jag ska göra. Snart.

Jag hittar ibland pengar i mitt rum. Det är kul. För det förväntar jag mig inte göra ska du veta. :)
På 1800-talet hade folk en massa roliga namn, såsom Amatterlia, Bändig, Dyggve, Nygåfvina, Ovala, Xavoria. Det känns som om folk inte heter det längre, det är synd. Mycket roliga namn faktiskt.



Stay River // Cromeo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0