Help me, help you.

Hej!
Jag brukar ha mycket hopp i människor och i tro på allas godhet. Men idag tvivlar jag, något fruktansvärt. Det är beklagligt. Jag visste inte att det fanns så mycket negativ energi och tvivel i andra människor som jag anser stå rätt så nära. Jag är både chockad och ledsen faktiskt. Inte arg som jag skulle vilja vara, men arg är inte min grejj, jag är mer besviken och ledsen, utan att det tär på mig alldeles för mycket.

Som tur är är jag ensam hemma ikväll. Det underlättar det hela något avsevärt.
Nu är det bara 12 dagar kvar till Frida kommer hem. ^^
Annars känns saker och ting helt okej. Eller egentligen inte, men jag orkar inte klaga, faktiskt.

Älskar den här låten! Du lyssnar! NU! annars jävlar! (arg smile)
Florence + The Machine - You've Got the Love

Vad ska du annars göra?


Stay Trying // Cromeo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0